ОТКАЗ И РЕКЛАМАЦИИ

В рамките на 14 дни от получаване на поръчката си можете да се откажете от нея.

Продуктите за връщане трябва да отговарят на следните условия:

  • Да са във видът, в който са били закупени, без да са третирани по какъвто и да е било начин
  • Пратката трябва да съдържа попълнен формуляр за връщане

При неспазване на горепосочените условия „ДресЮ“ ООД запазва правото си да откаже върнатата стока и съответно да не бъде възстановена заплатената за нея сума.

За да върнете стока е необходимо да направите следното:

  • Да влезете в потребителския си профил и да изберете поръчката, чиито артикул/и искате да върнете. Натиснете бутонът „ЗАЯВИ ВРЪЩАНЕ“. Изберете желаните артикул/и, посочете в празното поле причина за връщане, след което натиснете бутонът „ЗАПАЗИ“ . След като извършите тези стъпки ще забележите, че избраните артикули придобиват статус „ ЗАЯВЕНО ВРЪЩАНЕ“
  • Опаковате пратката, като поставяте вътре и попълнения формуляр за връщане. Формулярът за връщане може да бъде изтеглен и от ТУК.
  • Изпратете опакованата пратка на адрес: до офис на: Speedy в гр. Пловдив, бул. „Дунав“ 66, номер на офис 794 за "ДресЮ ООД"

Важно! Не се приемат пратки, които са изпратени с наложен платеж за сметка на „ДресЮ“ ООД. Разходите по връщане на стоката са за сметка на клиента.

Ще ви информираме с имейл за върнатите от вас стоки. Възстановяването на платената сума ще се извърши в срок от 14 дни от датата на одобряване на връщането.

Възстановяването на сумата става по 2 начина:

  • Във виртуален портфейл - това е Вашата лична сметка в dressyou.bg. Препоръчваме Ви да изберете тази опция, за да получите сумата по връщането си веднага след обработката му и да можете да я използвате за ново пазаруване.
  • По банков път - ако изберете възстановяване по банков път, е необходимо еднократно да въведете трите имена на титуляр на сметката и IBAN (номер на сметката) ТУК. ( https://www.dressyou.bg/user/bank ) Възстановяването на сумата по банков път се извършва в срок от 14 дни от датата на одобряване на връщането.

По-подробна информация за отказите и рекламациите може да намерите в страницата ни с Условия за ползване.